Děkujeme!

Váš reklamační protokol byl úspěšně odeslán.


Vaši reklamaci vyřešíme v nejkratším možném termínu, nejpozději však v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů. Tato lhůta začíná běžet následující den po doručení zboží do společnosti Jan Cala CZ s.r.o. a končí vyřízením reklamace u prodejce. Záruka na prodané zboží se nevztahuje na vady vzniklé běžným používáním výrobku, nesprávným použitím výrobku a nesprávným uskladněním výrobku.
O průběhu reklamace vás budeme průběžně informovat. V případě jakýchkoliv dotazů mě můžete kontaktovat:


Petr Medek – Vaše pravá ruka při řešení reklamací

CZ+SK: +420 601 505 566

objednavky@l-e.cz


... a co teď?


1

Příprava zboží

2

Zabalte pečlivě zboží

3

Vyčkejte až budete kontaktováni


  • Připravte reklamované zboží včetně příslušenství
  • Ke zboží přiložte doklad o prodeji / fakturu a popis závady (např. reklamační protokol)

  • Zboží zabalte do originální krabice včetně původní výplně
  • Za případné poškození, nebo ztrátu během přepravy prodejce nenese žádnou odpovědnost

  • Budete kontaktování s podrobnostmi o vyzvednutí
  • V den vyzvednutí obdržíte email a SMS od přepravní společnosti