1
0 % (0)

Zákaznické recenze

Vaše hodnocení

Evoluce je synonymem pokroku - tento zbrusu nový CD přehrávač je pořádným skokem kupředu.

Hi-Fi v novém kabátě

Transformace, vylepšení a revoluční řešení se doplňují, variují, propagují nové zkušenosti v nejrůznějších odvětvích. Oblast zvuku není výjimkou a 50 let zkušeností v Cambridge Audio je toho zářným příkladem. Jeden revoluční produkt je málo, celá řada už ale o sobě něco vypovídá. Série EVO dovolí, aby si každý, kdo chce, mohl užít to nejlepší z obou světů - plnohodnotný hi-fi zvuk s celou jeho přesností, rozsahem a emocionálním výrazem, a zároveň také mimořádnou kvalitu zvuku z kompaktního, pohodlného, dobře vypadajícího systému typu vše v jednom.

EVO má zvuk

Na prvním místě je v této sekci vysoce kvalitní přenos audio CD. EVO je navržený výhradně pro přehrávače Evo all-in-one. Výrobce si nechal zakázkově dodat S5 Servo pro perfektní rychlost disku a bezchybné přehrávání. Vlastní digitální výstup do EVO má zajistit čistý digitální zvukový signál a načtení přebalu alba pro zobrazení. Kdo by si přál přehrávání bez mezer, má je mít – ideálně pro klasické skladby a DJ mixy. Středobodem se jeví akusticky tlumené kovové šasi a přihrádka na CD, která izoluje komponenty, čímž vylepšuje hudební výkon. Třešničkou na dortu jsou pak vyměnitelné boční panely. Na přání uživatelů je možné vybrat právě ty, které budou odpovídat danému all-in-one přehrávači Evo.

Specifika produktu

EVO CD je produkt přesně na míru pro majitele Evo 75 a Evo 150, který vypadá jako krásné hi-fi. Špičkové zařízení má diskrétní, jednoduchý design, do systémů EVO systematicky přidá funkci přehrávání CD. Funguje s podporou StreamMagic. What Hi-Fi kontroluje produkty ve vyhrazených testovacích místnostech, aby audiofilové dostali vždy to nejlepší. A odborníci z jejich řad tomuto vzhlednému zařízení rozhodně dávají palec nahoru.

Dychtivý zvuk, spokojení posluchači

Londýnská značka míří vysoko a v tomto případě se jí daří trefit se skupině milovníků hudby z CD do noty. Snaha zajistit jak cenu, tak dostupnost širokým uživatelským vrstvám všude na světě, přinesla ovoce. Důkazem je Evo CD jako jeden ze specializovaných produktů, zakázkový CD spinner výhradně pro rodinu Evo. Cambridge Audio jako společnost tak nabízí nejlepší možnou kvalitu zvuku v zařízení ušitém na míru pro spolupráci s firemní streamovací platformou StreamMagic. Tato skvělá funkce umožňuje vidět obal alba přehrávaného CD na barevné obrazovce Evo 75 nebo 150, a to po vložení disku.

Parametry

Celý produkt je 317 mm široký, 89 mm vysoký a 352 mm hluboký. Kompaktní model má téměř stejnou velikost jako Evo 75. Má solidní konstrukci, až neuvěřitelně minimalistickou. Kromě dřevěných vyměnitelných bočních panelů nemá žádné náročné funkce, jež by odváděly pozornost.

Funkčnost na prvním místě

Přehrávač disponuje základními funkcemi, například zahrnuje podporu přehrávání ve více formátech a přehrávání bez mezer. Podporu mají disky CD-DA, CD-R a CD-RW. Evo CD má nízkou maximální spotřebu energie 20 W, v pohotovostním režimu 0,5 W. A jak zní? Hudbě nechybí příjemné množství detailů, dokonce i během nejtěžších a nejrušnějších prvků. Vokály jsou soustředěné, s příjemným množstvím prostoru a jasnosti. Zvukový charakter streamovacího systému je otevřený a artikulovaný, s určitou dávkou údernosti. A ten, kdo miluje jednoduchost designu, bude zcela jistě ohromen. Naskočte s EVO do rozjetého vlaku all-in-one, včetně CD. Nebudete litovat…
Výrobce Cambridge Audio
Podporované disky CD, CD-DA, CD-R, CD-RW
Barva Černá