1
0 % (0)

Zákaznické recenze

Vaše hodnocení

Mít doma opravdové „kino“ je se s jedním z nejnovějších zástupců zesilovačů a AV přijímačů Marantz Cinema hračka.

Příjemně laděná společnost

Značka Marantz právě představuje svou nejnovější řadu zesilovačů a přijímačů pro nastavení domácího kina. Tentokrát vsadila na nový, luxusní design a rozhodla se vyjít vstříc všem těm, kteří hledají skutečně výkonnou sadu se snadnou instalací. Ve společnosti produktů ze série Cinema se budete cítit skvěle – filmový zážitek v pohodlí domova a ve vysoké kvalitě je na spadnutí. Stačí si jen vybrat ze široké škály plně funkčních AV přijímačů a zesilovačů.

Cinema

Cinema, theater, movies, pictures, movie house, theatre – vyberte si a sami si dosaďte odpovídající význam pro označení, jímž proslulá společnost Marantz opatřila řadu nových špičkových audio produktů. Společnost byla založena v New Yorku, ale nyní sídlí v Japonsku. Prvním audio produktem značky byl ten, který navrhl a postavil Saul Marantz ve svém domě v Kew Gardens v New Yorku. Série Cinema navazuje na pohyb společnosti směrem k luxusnímu trhu. Výrobce z velké části využívá dědictví značky, avšak netají se prémiovou konstrukcí a nově navrženým dálkovým ovládáním.

Formát zesilovačů Cinema

Všechny zesilovače plně podporují zvukové formáty typu Dolby Atmos a DTS:X, přičemž je k dispozici kompatibilita s rozlišením 8K spolu s technologiemi optimalizace místnosti. Přídavkem je nové grafické uživatelské rozhraní, které usnadňuje nastavení zesilovačů. Nechybí integrovaný systém HEOS, umožňující uživatelům vytvořit nastavení pro více místností. Dovolí jim také streamovat z hudebních služeb, jako jsou Tidal, Amazon Music a Spotify. Díky připojení Bluetooth, Wi-Fi a AirPlay je celá série Cinema spolu s modelem Cinema 40 připravena k použití s dalšími zařízeními a ekosystémy.

Žhavá novinka zvýší prestiž filmové tvorby

Technologie HDAM společnosti Marantz je navržena tak, aby posunula výrobky Cinema k dokonalosti. Cinema 40 je 9.4-kanálový přijímač, který výrobce popisuje jako vhodný pro „plně oddané a pohlcující domácí kino“. Disponuje funkcí Dirac Live, která napomáhá optimalizaci výkonu přijímače podle měření místnosti. Nechybí ani 7 8K vstupů s možnou podporou až 4 nezávislých subwooferů. Cinema 40 je model, který byl zkonstruován podle nejvyšších standardů Marantz v japonské továrně Shirakawa.

Klíčové vlastnosti a vzhled

Kino tak dostane díky Cinema 40 bezkonkurenční výkon, skvěle podanou prostorovost, teplý a bohatý tón i mimořádné detaily. Dynamika je realistická a patří k legendárním znakům zvuku Marantz. Toto zařízení přichází s nejnovějšími zvukovými formáty, videem 8K, optimalizací místnosti, streamováním, to vše je navíc korunováno vytříbeným designem a pokročilými technologiemi z pera návrhářů firmy Marantz. Cinema 40 je moderním vyjádřením nadčasových principů designu. Vyznačuje se ikonickým okénkem Marantz, užitím prémiových materiálů a subtilními bočními světly, jejichž cílem je osvětlit přední panel.

Na prvním místě kvalita

Marantz Sound Master precizně zpracoval tento AV přijímač tak, aby podal vynikající výkon a maximálně tak podpořil hudební domácí zvuk, jenž je audiofily v dnešní době toužebně očekáván. Dobře slyšet a vidět je jejich přáním, na které Marantz aktuálně a zodpovědně reaguje. Přizpůsobitelnost je hlavním bodem snah výrobce, promyšlené možnosti připojení a možnost jemného ladění tak umožňuje vytvořit kino přesně podle požadavků uživatelů. Koncept zahrnuje přístupné ovládací prvky na předním panelu a intuitivní proces nastavení na obrazovce. Cinema 40 hraje do karet integraci a ovládání chytré domácnosti.
Výrobce Marantz
Počet kanálů 9.2
Výkon na kanál (W) 125 (8Ω)