0 % (0)
1
0 % (0)

Zákaznické recenze

Vaše hodnocení

Komfort domácího kina

Není třeba chodit do kina. S dobrou aparaturou může být i v domácím prostředí filmový zážitek úchvatný. Kvalitní zvuk je doménou mnoha výrobců moderní elektroniky, kanadský Paradigm se k nim také směle řadí. Home Cinema proniká do našich domovů a dopřává nám tak netušený komfort.

Dostupná kolekce

Značka Paradigm má vysokou laťku – výrobci záleží na velikosti zvuku, přichází proto s dostupnou kolekcí audiofilského revolučního řešení v podobě série Cinema. Kino reproduktory jsou ideální pro menší prostory, ale i přes své kompaktní rozměry poskytnou odpovídající hudbu i domácí kino. Oceňované reproduktory Cinema 100CT přinášejí bezproblémovou zvukovou scénu, která oživuje filmy a hudbu činí „barevnější“.

Klíčové vlastnosti

Všechny komponenty v sestavě Cinema 100CT jsou korunovány silnou blýskavou kvalitou zvuku, povedeným designem a pevnou konstrukcí. Výrobce využil originální 90 mm ovladače basů a středů S-PAL a 25 mm kupolovité vysokofrekvenční měniče S-PAL. Pro basové pásmo se hodí 300 W napájený subwoofer s velkým ovladačem. Do příslušenství lze zahrnout stolní stojany a nástěnné držáky k ukotvení. Perfektní vzhled podtrhuje černá povrchová úprava s leskem.

Kompletní Home Cinema

Pohledná 6- členná rodinka reproduktorů vytváří 5.1 kanálový systém s pěti identickými satelity Cinema 100 a Cinema Sub. Toto kompletní nastavení je přátelské ke všem typům obývacích pokojů a interiérů. Cílem Paradigm je převést proslulou kvalitu zvuku na velikost a cenu, kterou si může užít širší publikum, a ne jenom lidé s neomezenými možnostmi či vlastními kinosály. Zkratka CT neboli Compact Theatre zahrnuje všechny kompaktní systémové boxy, které mají jako bonus elegantní křivky a menší rozměry. Kromě skvělé vizuální stránky i na dotek dodávají hmatatelný pocit kvality. Skříně vyrobené z polymeru plněného minerály a potažené leskem mají uspokojivou robustnost. Jejich instalace vychází z uživatelských potřeb a mohou být užity různými způsoby díky všem přidaným upevňovacím prvkům. Systém Easy Mount je snadný a bezpečný mechanismus, který zajišťuje okamžitou čistou instalaci.

Specifika a upřesnění

Subwoofer kryje v přední části černá látková mřížka, zatímco po stranách jsou lesklé černé panely. Kompaktnost podporují rozměry 322 x 342 x 322 mm. Dodané nožičky mohou být připevněny ke spodní části pomocí samolepících podložek. Středový reproduktor je jedním ze satelitů Cinema 100, které lze namontovat vodorovně nebo svisle. Uvnitř systému Cinema 100CT jsou skryty technologie reproduktorů, využívající ručně vyrobené komponenty Paradigm. Obousměrný design je dán měniči, technologie WaveGuide napomáhá rozptylu vysokých frekvencí do místnosti. Cinema Sub je vybaven vysoce exkurzním budičem, vyrobeným ze zesíleného polymerního kompozitu a je napájen 300 W zesilovačem. Využívá duální port design a poskytuje množství ovládacích prvků na zadním panelu, které jsou využity k integraci se satelity.

Celkový dojem

Málokterý z kompaktních systémů je tak vybaven, pokud jde o jasnost, jemnost a vyrovnanost, což má za následek zvuk vzrušující, pohlcující a ambiciózní, maximálně čistý. Jeho krásná vysokofrekvenční reprodukce přináší audiofilům úžasně vzdušný a prostorný zvuk, zatímco střední reprodukce je vynikající a umožňuje hlasům vybuchnout vřelostí a bohatostí. Paradigm Cinema 100 CT je vynikající systém reproduktorů, pyšnící se luxusní kvalitou sestavení a výkonem, díky subwooferu, který využívá know-how společnosti. Paradigm je největším kanadským výrobcem reproduktorů, uznávaným pro své subwoofery Signature, Reference a špičkové, výkonné reproduktory.
Výrobce Paradigm Cinema
Typ sestavy 5.1
Přední reproduktory Satelitní