0 % (0)
1
0 % (0)

Zákaznické recenze

Vaše hodnocení

Hudba z CD opět dostupná v plné kvalitě

Zvuk může mít tisíce podob. Ten nejpříjemnější známe zpravidla v podobě hudebních produkcí, ať už naživo či v podobě reprodukované. Jako na koncertě se však můžeme cítit i doma, při poslechu oblíbeného žánru, milované skupiny či jakéhokoliv zrovna přítomného hitu. Záleží pouze na zdroji – kvalitu oceníme nejenom při poslechu z nejmodernějších audio video zařízení, i gramofony nebo CD přehrávače jsou stále (anebo znovu?) v módě.

Princ Kaspian

Princ z Narnie je nezapomenutelnou postavou pohádkového příběhu, Caspian CD Player má ale také mnohá privilegia. Je všeobecně považován za jednoho z nejlépe znějících přehrávačů ve své třídě. Není proto žádným překvapením, že umí uhranout a zapůsobit svou živou, plynulou reprodukcí i náhodně vybrané hudby.

Konstrukční mechanismus

Tento přehrávač využívá jednodílnou optimalizovanou základní desku, oddělený mechanismus a vyhrazené transformátorové, napájecí zdroje pro analogové a digitální domény. Dílem pokročilé technologie izolace a oddělení, částečně i díky vybraným komponentům je ukázkovým příkladem toho, jak CD dokáže obstát v tvrdé hudební konkurenci a má stále co nabídnout. Konstrukční design je tenký a přesto robustně vyhlížející.

Přednosti a vlastnosti zařízení

Izolované a oddělené pouzdro mechanismu přispívá k lepší schopnosti sledování laserem, duální napájecí zdroje podporují minimální rušení. Kratší signálové cesty má na svědomí jednodílná optimalizovaná základní deska, s níž souvisí pečlivě vybrané špičkové elektronické součástky. Přehrávači nechybí ani vysoce přesné hodiny pro snížení chvění, vyvážené výstupy RCA a XLR, optické digitální a RCA výstupy.

Hodnocení uživatelů

Roksan Caspian CD Player je oceněným přístrojem z roku 2014 a je recenzován jako jeden z nejlepších CD přehrávačů, dostupných za příznivou cenu. Četná „pro“ získal zejména díky kombinaci zdokonalení, nebojácnosti a rytmické schopnosti, zvukové vyrovnanosti a vynikající stavbě. Ve světě hi-fi si tak získává velmi dobré postavení. Tento „princ Caspian“ působí nesmírně pevným a dobře tlumeným pocitem, který naznačuje, že bude fungovat dlouhá léta. Neobvyklým prvkem je jemně zavěšený transport CD, jenž minimalizuje množství vibrací, přiváděných do mechanismu a ven ve prospěch výkonu. Platí, že čím méně musí servomechanismy laseru pracovat, tím lepší mohou být výsledky.

Vše je v harmonii

Série Caspian je tvořena vícero zdařilými produkty. M2 se odchyluje od úplné neutrality tím, že vytváří o něco hladší a plnější rovnováhu. Prezentace je i tak velmi přátelská a sympatická, výrobce řeší i ty nejmenší detaily a poselství hudby skutečně nic nechybí. Poslouchat se tak dají jakékoli disky, nahrávky libovolného charakteru, Roksan Caspian bravurně odhalí i na té nejkomprimovanější a nejzpěvnější nahrávce všechno dobré a udělá to ještě lepším zážitkem, byť je poměrně transparentní. Rozkóduje a přehraje skvělé nahrávky, přičemž je schopen transformovat je do podoby s mnoha detaily, skvělou dynamikou a navíc přidá autoritativní nádech. Překvapením je také skvělé načasování a vrstvené i jemné střední pásmo – tento špičkový hráč vše potvrdí beze zbytku a klidně se postaví do čela libovolných systémů.

Pod záštitou Roksan

Přehrávač CD Caspian se stal jedním z nejznámějších audio produktů, pocházejících z Velké Británie. Zároveň je ikonou v hledáčku mnoha audiofilů. Jeho devízy jej činí žádoucím a žádaným, svým extrémně emocionálním a vzrušujícím zvukem, přesností a detaily je vyhlášený široko daleko. O převod dat z digitálních na analogová se stará čip PCM1798 od Texas Instruments. Podporovanými disky jsou CD, CD-R a CD-RW.
Výrobce ROKSAN
Frekvenční odezva od (Hz) 20
Frekvenční odezva do (Hz) 20000